Sportos megjelenésű Micrával készül a Nissan az Olimpiára

2016. március 17. (csütörtök)

A Rio 2016 elnevezésű, túlméretezett spoilerekkel ellátott limitált szériát Brazíliában forgalmazzák.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Nissan a Rio de Janeiro-ban megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok egyik szponzora, és mint ilyen, egy limitált szériás autón használja a nevet. Pontosan 1000 darab Micra Rio 2016 elnevezésű autót készítenek, amelyeket Brazíliában dobják piacra.


Hatalmas méretű toldatokkal növelik meg az első-hátsó lökhárító méretét, mélyre nyúlik a küszöbborítás is, ezekhez képest a tetőspoiler visszafogott méretű. A gyári felnit sötétszürkére fényezik, egyébként narancs színfoltok dobják még fel a megjelenést, köztük a hűtőrácsban elhelyezett apró jelvény, amelyen a sorozatszám olvasható.

Az utastérben a narancs szín az üléskárpit díszvarrásán köszön vissza, egyedi a padlószőnyeg is, ahol közvetlenül a küszöbborítás mellett olvasható még egyszer a Rio 2016 felirat. A Brazíliában csúcs-felszereltségnek számító SL-szintre épül a limitált széria, amelyet digitális légkondicionálóval, riasztóval, 6,2 colos érintőképernyős Android-operációs rendszert futtató fejegységgel egészítenek még ki.

Egyedüli erőforrásként az 1,6 literes, benzinnel és alkohollal egyaránt 111 LE/151 Nm teljesítményű négyhengeressel lehet megvásárolni a Nissan Micra Rio 2016-ot, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású. A vételár 53 990 real (4 millió ft), ami alig 2500 real-lal (185 ezer Ft) több a szegényebben felszerelt, kevésbé látványos megjelenésű SL-hez képest.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Sportos megjelenésű Micrával készül a Nissan az Olimpiára

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér