A Civic padlólemezére épül a Honda legújabb hibridje, az Insight nevet felelevenítő autó azonban egyedi megjelenést kapott. Nem véletlenül, az észak-amerikai piacon eddig kevesen vásárolták a Civic Hybridet, mert a típust sportos és nem takarékos autónak tartják, a második Insight pedig azért fogyott viszonylag kis számban, mert túlságosan kicsi volt arrafelé. A benzin-elektromos hibrid külön modellé alakításával akarják megoldani ezeket a problémákat.

Az első Insight mérnöki csoda volt, a második pedig a piac legolcsóbb hibridje. A harmadikkal már közvetlenül a legfőbb ellenfélnek számító Toyota Priust célozzák, azzal összemérhető méretű, és kategória első teljesítményt ígérnek neki konkrét számok közreadása nélkül. A motortérben 1,5 literes Atkinson-ciklus alapján működő benzines és két villanymotor van, az FCX Plug-In változatában is ez a hajtás jut szerephez, ott 212 lóerő a rendszerteljesítmény. A fogyasztásról annyit mondanak, hogy kevesebb, mint 4,7 l/100 km-es értéket céloztak meg, ami lényegében megegyezik a Prius 4,5 l/100 km-es szabványos értékével – mindkét szám az USA-beli ciklus alapján értendő.