Elölről leginkább Boxsterre hasonlít - pedig Carrera GT utánzatnak készült az alkotás Elölről leginkább Boxsterre hasonlít – pedig Carrera GT utánzatnak készült az alkotás

A legkönnyebb helyzetben az amerikai vásárlók vannak, ha szuperautóra vágynak, hiszen ott a nagy darabszámok miatt olcsóbbak az autók. Azonban ennek ellenére nem engedhetik meg sokan maguknak az olyan különlegességeket, mint a Porsche Carrera GT-t.

Megint az amerikaiak vannak a legkönnyebb helyzetben, ha ezen változtatni szeretnének, hiszen arrafelé szinte az ember után dobják a Pontiac Fierókat, amelyek vázás és technikáját felhasználva aztán könnyen és olcsón el lehet készíteni a szuperautók mását – ráadásul a papírokkal se kell sokat vesződni, hiszen az eredeti rendszámával futhat tovább az autó.

Legborzasztóbb a belső tér átalakítása, még ebből is kiemelkedik a középkonzol azelőválasztó-karnak kivágott réssel Legborzasztóbb a belső tér átalakítása, még ebből is kiemelkedik a középkonzol azelőválasztó-karnak kivágott réssel

Mindez meglepően jó eredményekre is vezethet, vagy olyan csalódásokhoz is, mint ami ezeken a képeken látható. Az építő ugyan mindent beleadott, de hiába közelítette meg az eredeti autó arányait, pont az a kevés hiányzik, ami megkülönbözteti a Carrera GT-t a többi Porschétól. Az orr például Boxsternak tűnik, az oldalsó légbeömlőnél se stimmel a forma, a legnagyobb buktát azonban a hátfalra, a dupla kipufogó mellé beépített ködlámpák (!) jelentik.

Fénykorában 135 lóerős volt a motor Fénykorában 135 lóerős volt a motor

Aki még bírja, és tényleg erős a gyomra, vessen egy pillantást a belső térre, ahol aztán igazán kiélte magát az építő. Talán a meghosszabbított előválasztókarnak vágott rés emelkedik ki a borzalmas részletek közül, igen, a stuttgarti szuperautó utánzatát a fénykorában 135 lóerős V6-os blokk mozgatja automatikus váltó közbeiktatásával. De legalább nem kér sok pénzt az autóért az eladó, 21 500 dollárért már megszabadulna tőle – egy eredeti Porsche Carrera GT félmillió dollár felett kóstál használtan.

Vajon miért kell kát, hátrafelé néző ködlámpa egy autóra? Vajon miért kell kát, hátrafelé néző ködlámpa egy autóra?