A 2021-es évnek minimális változásokkal kezd neki az Abarth 595-ös forró kisautó, például az üzemmódválasztó tekerésekor mostantól kezdve nem Sport, hanem Skorpió mód névre hallgat a legdinamikusabb beállítás – ehhez egy szót kellett módosítani a szoftverben.

A tényleges változások közé tartozik a Turismo modellnél rendelhető Helmet Brown barna bőrkárpit, a matt finissel rendelkező Rally Blue kék fényezés – amit a Fiat 131 Abarth Rally ihletett -, vagy épp az 595 Competizione-hoz járó új megjelenésű 17 colos könnyűfém felnik – amelyek a Lancia Delta raliautó felnijeire emlékeztetnek.

Az extralista tovább bővült a műszerfal Alcantara borításával, az új varrással ellátott bőrkárpittal, vagy a karbonból sütött váltókarral, a 480W teljesítményű, 20 centis mélynyomóval rendelkező BeatsAudio hifivel. Az Esseesse csúcsváltozatnál látványosabb végződést kapott az Akrapovic kipufogórendszer.

Műszaki oldalról nincs változás azon kívül, hogy az 1,4 literes turbómotor immár a legújabb, Euro 6D normákat is teljesíti. Három teljesítményszint van, 145 (alapszint), 165 (Turismo) vagy 180 (Competizione és Esseesse) lóerő, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású de mindegyiknél kérhető a kormányról is vezérelhető robotizált váltó. A legerősebb szinthez jár a részlegesen önzáró differenciálmű, a Koni lengéscsillapítók, a Brembo alumínium féknyergek.