Nem a McLaren márka korábban már bejelentett új csúcsmodelljéről van szó a Senna nevű sportkocsi esetén, az a feladat a BP23 kódnéven fejlesztett háromüléses típusra hárul majd. Ennek ellenére az eddigi legextrémebb, közúti használatra alkalmas autójának nevezi a gyár a McLaren Sennát.

A 720S továbbfejlesztésével készült a karosszéria, a karbon vázat is módosították, és teljesen újak a külső borítólemezek. Ennek, és az extrákról és a hibrid technológiáról való lemondásnak köszönhető, hogy mindössze 1198 kg a saját tömeg. A látható hátsó szárnyon kívül aktív aerodinamikai elemek is vannak a fedélzeten, amelyek légcsatornákat zárnak szükség esetén. Az ajtók alján alaphelyzetben üvegbetétek vannak, ezeket felár ellenében karbonra cserélik.

A 4,0 literes V8-as turbómotor jelen esetben 800 LE/800 Nm teljesítményű, ez hétfokozatú dupla kuplungos váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. Az, hogy ez mire elég, nem árulja el a McLaren, csak veszett tempóról esik szó a sajtóközleményben. A futómű újdonsága, hogy az elektronikusan változó lengéscsillapítók hidraulikusan összeköttetésben állnak egymással (oldalanként és tengelyenként is), a Comfort, Sport és Track mód mellett már Race is van.

Ötszáz darab McLaren Senna készül, de hiába siet is bárki befizetni a 750 000 fontos vételárat, hiszen az összes példányt előre értékesítették. Az utolsó példányt árverésen értékesítették 2 millió fontért, ez a bevétel a Senna Alapítvány javára megy. A sorozatgyártás csak 2018 harmadik negyedévében indul, a közönségpremier a Genfi Autószalonon lesz.