Egy külső vállalkozást bízott meg a Kia azzal, hogy a WLTP-módszer szerint mérje meg az e-Niro típusának szabványos hatótávolságát, azonban egy belső vizsgálat kiderítette, hogy a cég tévedett, amikor a mérést elvégezte, ezért lefelé kell korrigálni mindkét változat hatótávolságát, a 39,2 kWh kapacitású alapmodellnél 310 km helyett 288 km az új érték, a 64 kWh kapacitású változatnál pedig 474 km helyett 453 km az új mérőszám. Azt a hibát követte el a meg nem nevezett vállalkozás, hogy a mérés során az előírtnál több időt töltött az autó „városi” ciklusban, amikor alacsonyabb sebességgel halad és több a lassítás is, ami egy villanyautónál fokozott energia-visszatermelést jelent. A dél-koreai gyártó egy új típusának mérésekor (minden bizonnyal az e-Soul európai változatáról van szó) figyeltek fel a mérnökei arra, hogy az e-Nironál valami nem stimmel. A Kia minden érintett tulajdonost megkeres és tájékoztatja a változásról, illetve korrigálja az adatokat a tájékoztatókban.