Az első évben csak 150 darab Aurus limuzint gyártanak majd, legalábbis ez derül ki a homologizációs papírokból, amelyekből az is megtudható, hogy lesz hátsókerékhajtású alapmodell is – már ha beszélhetünk ilyenről egy 18 millió rubelbe kerülő autónál. Ahhoz, hogy elhelyezzük a piacon az Aurus S600-ast, itt vannak a fő vetélytársak: Mercedes-Maybach S350 9 560 000 rubel, Bentley Continental Flying Spur 11 900 000 rubel, Rolls-Royce Ghost 20 200 000 rubel.

Azonban nem árt megjegyezni, hogy az első évben még kézi munkával szerelik össze az autókat a NAMI autóipari kutatóintézet műhelyében, és alapfelszerelésnek számít a könnyű páncélozás is, amelyért komoly felárat kérnek el a konkurenciánál. Az Aurus S600-as egyébként 5,63 méter hosszú, 2,02 méter széles és 1,68 méter magas – létezik belőle 1 méterrel nyújtott változat is L700 néven.

Csak egyféle motor áll a magánvásárlók rendelkezésére (a hírek szerint Gurbangulij Berdimuhamedov, Türkmenisztán elnöke három darab fehér példányt rendelt, amelyek Putyin autójához hasonlóan V12-es blokkot kapnak), a Porsche segítségével fejlesztett 4,4 literes, lágy-hibrid hajtással segített V8-as biturbó, amely 598 lóerő és 880 Nm teljesítményű, a villanymotor a kilencfokozatú automatikus váltóba hajt be, az utóbbit tápláló 104 kg tömegű akkumulátort a csomagtér padlója alá építik.

Érdekes még a tömegek alakulása, az alapmodell 2585 kg-ot nyom, az összkerékhajtású változat már 3035-3235 kg tömegű felszereltségtől függően – ezek a könnyű védelmet nyújtó példányok. Van ugyanis rendes páncélozással ellátott kivitel is, amely a rövid karosszériával 5420-5620 kg tömegű, a nyújtott modell pedig 6340-6540 kg-ot nyom. Az Aurus autóihoz egyébként az orosz Era-Glonassz helymeghatározó rendszer adatait használó fejegység jár, nincs hír az USA hadserege által biztosított GPS-jelet használó rendszerről.