Az már kezdettől fogva tiszta volt, hogy a Subaru BRZ alapja az Impreza padló, azonban ehhez is alaposan hozzányúltak. Például azáltal, hogy csak hátsókerékhajtású az autó, azaz nem kell az első tengely elé rakni az egész motort és elhagyhatták az első differenciálművet is, 24 centivel tudták hátrébb tolni a blokkot.

Azáltal, hogy lemondtak a turbófeltöltésről, és így egyszerűbb tudott lenni a kipufogó, 12 centivel tudták lejjebb süllyeszteni az erőforrást, azaz elképesztően alacsonyan van az autó tömegközéppontja. Az STI tanulmány esetén karbon tető is rásegít még erre. A karosszéria hossza 4230 mm, szélessége 180 mm, magassága 1280 mm, a tengelytávolság 2570 mm.

A 2,0 literes, négyhengeres bokszermotor új fejlesztés, kockamotor, azaz furata és lökete egyaránt 86 mm, a keverékképzésben a Toyota D-4S közvetlen befecskendezése segít. Pontos teljesítményt még mindig nem árultak el, pedig kíváncsiak lennénk, hány lóerőt csalogattak elő az STI változat esetén a 2,0 literes szívómotorból.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!