Talán azért tűnik olyan meglepőnek a Nissan Lannia formája, mert általában a konzervatív vásárlók szokták előnyben részesíteni a lépcsős hátú autókat, ennek megfelelően nem szoktuk meg az olyan formai bravúrokat, amit jelen esetben elkövettek.

Kínában a fiatalok is lépcsős hátú autókra vágynak, és a Nissan ezzel az autóval kedveskedik nekik. Ez a márka első olyan autója, amelyet kifejezetten a 20-as éveikben járó vásárlóknak készítettek, akik igénylik a különleges megjelenést, no meg a legújabb kommunikációs megoldásokat. A formát a Nissan Design China stúdióban készítették Titus Liu irányításával, és a márka aktuális arculati elemei mind megtalálhatóak rajta: V alakú hűtőrács, bumeráng fényszórók, „lebegő” tető.

Alaphelyzetben kapja a 7 colos központi érintőképernyőt a Lannia, amivel a kínai piacon kínált telematikai szolgáltatásokat is igénybe tudják venni a használók. Arra is nagy figyelmet fordítottak, hogy a manapság elterjedt összes mobil készülékkel kapcsolatot tudjon létesíteni a jármű, amelynek az ősszel indul majd a forgalmazása.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ehhez képest a műszaki tartalomról azon kívül, hogy modern biztonsági berendezések vannak a fedélzeten, nem árultak el semmit se, így azt se tudjuk, milyen erőforrással kínálják majd a Nissan Lanniát. Annyi baj legyen, a megcélzott vásárlóközönségnek úgyis fontosabb, hogy az autójuk együttműködjön a kütyüjükkel…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!