Egyfelől már nyíltan felvállalja a Peugeot márkához való tartozását a VéLV elnevezésű városi jármű, másfelől a karosszériája se annyira hatásvadász, mint az első, még tavaly bemutatott példányé.

Sőt, minden porcikájából kiirtották az egyediséget, hűtőrács helyett egy négyzet alakú nyílás van csak a kocsi elején, és például az ajtónyílások is már úgy néznek ki, mintha tényleg azok lennének. Annyival tud többet a Renault Twizy-nél a Peugeot VéLV, hogy az utastere háromszemélyes – vagy inkább kétszemélyes apró csomagtérrel – a teljes hossz 2,81 méter.

A PSA konszernnek több más francia vállalat – Michelin és Valeo – is besegített a fejlesztésbe, a véglegesnek tekinthető autó tömege 700 kg, a váza pedig egy műanyagból készített utascella. A hajtásról egy 41 lóerő teljesítményű elektromotor gondoskodik, az akkumulátor kapacitása 8,5 kWh – ennyi energiával legfeljebb 100 km-re képes eljutni a Peugeot VéLV, csúcssebessége 110 km/óra. Nem árulták el, sorozatgyártásba kerül-e a jármű, és ha igen, mikor.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!