A benzines (bal) ovál, a hibrid (jobb) kerek kipufogó-végződéseket kap

Kínában általában két közös vállalata van a külföldi autógyártóknak, amelyek egymással is konkurálnak a piacon. Annak érdekében, hogy ne keletkezzen vérre menő harc a „testvérek” között, egyre több japán gyártó készíti el helyi modelljét – lásd Honda CR-V és Breeze. A Toyotánál a Rav4-est a FAW-val közös vállalat készíti, a GAC üzemében pedig nemsokára indul a Wildlander sorozatgyártása. Ennek az orrát és a farát alakították át, meglepő módon nem lett több a króm mennyisége a karosszérián, még a teljes hossz is változatlan a maga 4600 mm-es értékével. Ugyanazokkal a motorokkal lesz megvásárolható a Toyota Wildlander, mint a Rav4-es, tehát az alapmotor egy 2,0 literes szívó 171 lóerővel, extraként pedig a 2,5 literes benzinmotort használó hibrid hajtás választható 222 lóerős rendszerteljesítménnyel.

Mi se maradunk új Toyota Rav4-es nélkül, a Los Angelesi Autószalonon leplezik majd le a hálózatról tölthető hibrid hajtással rendelkező modellt, amelyről annyit már most elárultak, hogy ez lesz minden idők legerősebb Rav4-ese. Az első fénykép alapján egyébként új első lökhárítót is kap ez a modell, amelynél várhatóan csak a hibrid hajtás elektromos részét „tuningolják”, a belső égésű motor marad a 2,5 literes négyhengeres.