Mi itt Európában még csak várunk arra, hogy a Honda új fejlesztésű, középmotoros roadstere megérkezzen hozzánk (mifelénk 0,66 literes helyett 1 literes turbós háromhengeres hajtja majd), de Japánban már egy lépéssel előttünk járunk.

Fotó: Response Fotó: Response

A Tokyo Auto Salon kiállításon debütált a Neo Classic elnevezésű, retrós megjelenésű változat, amellyel kapcsolatban a legnagyobb meglepetés, hogy az nem gyári építés, hanem rajongók dobták azt össze egy, a gyár által adott autó alapján. Az egyszerűség kedvéért megtartották az ajtókat, egyébként az összes karosszériaelemet lecserélték műanyagból készített egyedi darabokra.

Még levehető műanyag tetőt is kapott a kis roadster, amelynél az ablakok formája az S600-ast (1964-1966) idézi. A múltidéző külsővel ellentétben a belső térben minden maradt szériaállapotában. Egyelőre nem tudjuk, mi lesz a sorsa a Neo Classic tanulmánynak, könnyen lehet, hogy megfelelő érdeklődés esetén a Honda gyári kiegészítők közé – várhatóan borsos áron – bekerül majd a karosszéria-készlet, de ez egyelőre még vágyálom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!