Rajongók készítették a retró Honda sportkocsit

2016. január 19. (kedd)

A Tokyo Auto Salon kiállításon mutatkozott be a Honda által adott autóra, önkéntesek által megépített S660 Neo Classic tanulmány.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Mi itt Európában még csak várunk arra, hogy a Honda új fejlesztésű, középmotoros roadstere megérkezzen hozzánk (mifelénk 0,66 literes helyett 1 literes turbós háromhengeres hajtja majd), de Japánban már egy lépéssel előttünk járunk.


Fotó: Response Fotó: Response
A Tokyo Auto Salon kiállításon debütált a Neo Classic elnevezésű, retrós megjelenésű változat, amellyel kapcsolatban a legnagyobb meglepetés, hogy az nem gyári építés, hanem rajongók dobták azt össze egy, a gyár által adott autó alapján. Az egyszerűség kedvéért megtartották az ajtókat, egyébként az összes karosszériaelemet lecserélték műanyagból készített egyedi darabokra.

Még levehető műanyag tetőt is kapott a kis roadster, amelynél az ablakok formája az S600-ast (1964-1966) idézi. A múltidéző külsővel ellentétben a belső térben minden maradt szériaállapotában. Egyelőre nem tudjuk, mi lesz a sorsa a Neo Classic tanulmánynak, könnyen lehet, hogy megfelelő érdeklődés esetén a Honda gyári kiegészítők közé – várhatóan borsos áron – bekerül majd a karosszéria-készlet, de ez egyelőre még vágyálom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Rajongók készítették a retró Honda sportkocsit

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér