A Quimera AEGT az első, FIA előírásoknak megfelelő versenyautó kategóriájában, arról azonban még nincs hír, mikor indulnak vele éles futamon. A prototípust a hajtás kipróbálására építették, a sokkal szebb megjelenésű, és jobb aerodinamikával rendelkező végleges változat tervei számítógépen már léteznek.

Sokkal jobban néz ki az EVO II-es Quimera, de még csak elméletben létezik Sokkal jobban néz ki az EVO II-es Quimera, de még csak elméletben létezik

Az autó alapját egy karbon utascella adja, amelyhez segédvázak csatlakoznak. Oldalt ezek hordozzák a Dél-Koreából származó lítium-polimer akkumulátorokat, illetve a hátra beszerelt, három darab, egyenként 231 lóerő tartós teljesítményű elektromotort. Az autó összteljesítménye rövid ideig 700 lóerő is lehet, a nyomatéka 1000 Nm. A 100 km/órás sebességet 3 másodperc alatt éri el, végsebessége 300 km/óra.