Az első Lampo még 2009-ben mutatkozott be, és kabrió volt, a tavaly prezentált második autóhoz hasonlóan. Azzal a két autóval idő közben több mint 30 000 km-t tettek meg Európa útjain, nagyjából 500 különböző sofőrrel – jellemzően a partnereknél dolgozó mérnökök voltak a használók. A tapasztalatokat a Lampo3-ban összesítették.

Az elektromos alkatrészek igényeinek megfelelően készítették el a vázat, az aktív hűtéssel rendelkező akkumulátorok egy központi alagútban helyezkednek el, elöl egy, hátul két darab elektromotor hajt. A csúcsteljesítmény 571 lóerő, a maximális nyomaték 900 Nm. A 32 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral 200 km is lehet a hatótávolság, a 100 km/órás tempót 4,5 másodperc alatt éri el a Protoscar Lampo3, végsebessége 220 km/óra.

Továbbra is csak tesztelési célokat szolgál a Protoscar Lampo, ez itt a harmadik reinkarnáció Továbbra is csak tesztelési célokat szolgál a Protoscar Lampo, ez itt a harmadik reinkarnáció

A karosszéria egyébként 4,69 méter hosszú, szélessége 2,0 méter, magassága 1,31 méter. Az autó gerincét acél csőváz adja, a karosszériaelemeket műanyagból készítették, az akkumulátorok miatt a tömeg 1,7 tonna. A Lampo3 az előző két autóhoz hasonlóan csak prototípus, gyártását nem tervezik.