Módosították az 1,6 literes turbómotor vezérlőprogramját, sportkipufogót kapott az autó, és 100 oktános benzinre állították át az autót; az eredmény 210 lóerős teljesítmény, amivel az élre ugrott a kisautó kategóriába tartozó forró ferdehátúak között az Opel Corsa OPC:

Mindezt természetesen nem szériában adják, hanem az OPC Nürburgring Edition csomag keretében, amelyből idén ötszáz darabot készítenek – jövőre már nincs megkötés. A motor nyomatéka 230 (266) Nm-ről 250 (280) Nm-re (zárójelben a túltöltéssel elérhető értékek) emelkedett. Ahhoz, hogy ezzel ne legyen baja a sofőrnek, a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóba mechanikus differenciálzárat szereltek.

Természetesen a névadó versenypályán is kipróbálták a Corsa OPC Nürburgring Edition-t Természetesen a névadó versenypályán is kipróbálták a Corsa OPC Nürburgring Edition-t

A felfüggesztést is alaposan átalakították, lejjebb került a karosszéria, a Bilstein új rugóstagokat készített kifejezetten az OPC Nürburgring Edition számára, és elöl a Brembo alacsony tömegű versenyfékeit szerelik. A blokkolásgátló, kipörgésgátló és elektronikus menetstabilizáló működését a megváltozott körülményekhez igazították az Opel Performance Center munkatársai. Az autó 6,8 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órás sebességre, és 230 km/órás csúcssebességet tud elérni. Ötödik fokozatban 80-ról 120-ra mindössze 6,2 másodperc alatt gyorsul fel. A kisautók között ez párját ritkítja.

Szűk kanyarban megemeli az ívbelső hátsó kerekét az autó Szűk kanyarban megemeli az ívbelső hátsó kerekét az autó