Praktikus, de nem hétköznapi autóra vágyik? A Mitsuoka már hibrid kombit is kínál

2016. január 26. (kedd)

Egyszerű Corolla kombiból farag klasszikus megjelenésű autót a Mitsuoka, akár hibrid hajtással is kérheti a kedves ügyfél.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Január 22-én kezdi meg a Toyota Corolla Fielder kombi alapján készített Riyugi Wagon forgalmazását a Mitsuoka, amely a hagyományos recept szerint a cserélhető karosszériaelemeket retrós megjelenésű darabokra cserélik és a hátsó rész megjelenését is átalakítják.


A manufaktúra egyébként a összes, japán belpiacos Corolla kombit átépíti, ennek megfelelően az alapváltozat szerény, 1,5 literes benzinmotort kap 5 fokozatú kézi váltóval és összkerékhajtással, de van 1,5-ös motorral és összkerékhajtással szerelt automata változat is, a csúcsmodell a benzin-elektromos hibrid.

A gyári színekhez passzolva készíti el új karosszériaelemeit a Mitsuoka, így a Riyugi Wagon is 7 színben választható. Az utastérben nincs változás a szériaállapothoz képest, még a betéteket se fóliázzák famintával; aki igazán különleges autóra vágyik, annak muszáj lesz még egy-két kört futni a tuningcégeknél.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Praktikus, de nem hétköznapi autóra vágyik? A Mitsuoka már hibrid kombit is kínál

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér