Porschéban kísért a rózsafa-kormány

2016. február 9. (kedd)

Kezdtünk túltenni magunkat a rózsafa-kormányos Mercedesek korán, amikor a Porsche Exclusive műhelye visszahozza ezt az extrát a kilencvenes évekből.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A kilencvenes években élte aranykorát Magyarországon a rózsafa-kormány, nem is volt igazi az a Mercedes, amelyben nem ilyen utólagos kormánykerék volt. Nem annyira az esztétika miatt kedvelték az eladók, hanem azért, mert egy sima lakkozás után már látszott, milyen sokat tekerték a volánt, ellentétben a gyári műanyag kormánnyal – a lakkozás meg sokkal olcsóbb, mint például az újrabőrözés.


Szóval már épp kezdtünk megkönnyebbülni, hogy kikoptak a magyar autópiacról az ilyen autók, erre a Porsche visszahozza. Ráadásul nem egyszerű extrafelszerelésről van szó, hanem a Porsche Exclusive egyedi igényeket teljesítő műhely legújabb alkotásáról. Egy Jet Black metálfekete színű 911 Carrera S Cabriolet volt az alap.

Amíg a külsőhöz alig nyúltak, épp csak sötétszürkére fényezték a 20 colos felniket és pirosra a féknyergeket, addig az utastérben már nem fogták vissza magukat a fával: a kormánykerékre, az előválasztókarra, a műszerfalra és az ajtókárpitokra is jutott ebből a természetes anyagból. A fennmaradó részt Espresso színű bőrkárpittal borították, amelybe több helyen is a Porsche pajzsot préselték. A motorhoz nem nyúltak, a 3,0 literes hathengeres biturbó boxer 420 LE/500 Nm teljesítményű. Azt nem árulták el, hogy a Porsche Exclusive mennyit számláz ezért az átalakításért.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Porschéban kísért a rózsafa-kormány

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér