Nem kellett nagyon szégyenkeznie a 400 lóerős teljesítményével a Porsche Macan Turbo-nak, de hát azért mégiscsak szálka volt a zuffenhauseni gyárnak, hogy ezt a VW-konszern 3,6 literes V6-os biturbója szállította. Most itt a felfrissített kivitel, amelyben már a Porsche-mérnökei által kifejlesztett – és az Audi RS autókban is előszeretettel használt – 2,9 literes V6-os biturbó dolgozik a korábbinál 10%-kal nagyobb, 440 lóerős teljesítménnyel.

Ezt az erőt ráadásul az 5700-6600/perc fordulatszám-tartományban szállítja az erőforrás, amelynek maximális nyomatéka mellbevágó 550 Nm az 1800-5600/perc tartományban. Ezek után nem csoda, hogy a 0-100 km/óra sprintidő mindössze 4,3 másodperc, a csúcssebesség pedig 270 km/óra – mintha nem is érezné az 1945 kg-os saját tömegét az autó. A szabványos fogyasztásnál azért tetten érhető a súly, a kevésbé reális NEDC mérés szerint 9,8 l/100 km az átlag. Az új motorral együtt lett elérhető a Macan Turbo-nál a PSCB speciális felületkezelésű acél féktárcsa, amely jobb fékhatást és 90%-kal kevesebb fékport garantál a karbon-kerámia rendszernél ésszerűbb költségek mellett.