Modern technikával építik újjá a 911-est. A cserélhető karosszériaelemek túlnyomó többsége karbonból készül Modern technikával építik újjá a 911-est. A cserélhető karosszériaelemek túlnyomó többsége karbonból készül

Mi a különbség egy öreg Porsche 911-es és egy Singer között? Tulajdonképpen semmi, a valóságban azonban minden.

Ami első pillantásra úgy tűnik, mint egy néhány modern lámpával megbolondított veterán Porsche, valójában egy teljes újjáépítést takar, a fémig lecsupaszított gyári vázat karbonból készült elemekkel látják el – az acél ajtókat a megfelelő oldalütközés elleni védelem miatt megtartják – és mindezt egy, teljesen újjáépített léghűtéses bokszermotor teszi teljessé. Hab a tortán, hogy ez a bivalyerős és könnyű autó történetesen úgy néz ki, mint egy harminc évvel ezelőtt gyártott Porsche 911-es a Fuchs felnikre hasonlító, 17 colos kerekek miatt.

Teljesen újjáépítik a hathengeres bokszermotort, a lökettérfogatot 3,9 literre növelik. Látványra se utolsó Teljesen újjáépítik a hathengeres bokszermotort, a lökettérfogatot 3,9 literre növelik. Látványra se utolsó

A Singer Vehicle Design alapítói tökéletesítették a Porsche 911-est: Brembo fékek gondoskodnak a megállásról, Bilstein felfüggesztések a jó úttartásról, mindezeket pedig 3,9 literesre növelt lökettérfogatú, 300, 380 vagy 425 lóerős szívómotor foglalkoztatja. A restaurálás alaphangon kétszázezer dollárba kerül, ennek megfelelő alapossággal kezelik az utasteret is, ahol például Tag Heuer kronográf mutatja az idő múlását, és a korabeli Recarók stílusában készült modern kagylóüléseket is találunk. Az átépítés során az autó megtartja eredeti alvázszámát és papírjait, azaz nem kell vesződni a papírmunkával. Mármint az Egyesült Államokban, az autó hazájában.

Régi autó modernizálva - az eredeti teljesítmény kétszeresével. Ez már döfi Régi autó modernizálva – az eredeti teljesítmény kétszeresével. Ez már döfi