A csődvédelem alatt álló Fisker autógyárat vásárolta meg a kínai befektető annak eszközeivel és termékeivel együtt, és most készültek el a továbbfejlesztett változattal. A forma átrajzolásánál a Pininfarina stúdió segítségét vették igénybe, akik a limuzinnál az orrot alakították át, és rögtön egy kupét is készítettek. Ezzel kapcsolatban annyit mondanak, hogy a sorozatgyártás lehetséges, ha kellően nagy érdeklődést tapasztalnak – a Kínában készülő Revero GT-vel ellentétben a Pininfarina GT Coupe sorozatgyártását Olaszországban végzik majd.

Továbbfejlesztették a hatótávnövelős hajtást is, az imár 28 kWh kapacitású akkumulátor 128 km-es elektromos hatótávolságot tesz lehetővé, az első- és hátsó kerekeket hajtó villanymotorok együttes teljesítménye 535 lóerő, ami 4,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsítást tesz lehetővé. A további haladást garantáló belső égésű motor immár a BMW 1,5 literes, háromhengeres benzinese. A megújult megjelenésű Karma Revero GT forgalmazása 2020-ban indul Európában és a Közel-Keleten, Kínában 2021-ben lesz megvásárolható a szedán.