Az elektromos szabadidő-autót követően hamarosan egy platós haszonjárművel bővíti kínálatát az MG, a tulajdonos SAIC konszern Maxus pickupját adaptálják a sportos brit márka kínálatába. Ez kívülről egy új hűtőrács-betétet jelent, még a lökhárítót se rajzolták át.

Fontos eltérés a kínai modellel szemben a motor, a Maxus T70 2,4 literes szívómotorral (143 LE), 2,0 literes turbómotorral (224 LE) vagy 2,8 literes turbódízellel (150 LE) választható, addig az MG Extender névre hallgató autóba 2,0 literes, 162 lóerős turbódízelt szerelnek, amelynek 375 Nm a maximális nyomatéka, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus. Felárat kell fizetni a kapcsolható összkerékhajtásért.

Alaphelyzetben nyújtott fülkével jön az MG pickupja, ezen kívül még duplafülkés létezik, a hossz 5365 mm, a tengelytávolság 3155 mm. Thaiföldön már forgalmazzák az MG Extendert, a fő vetélytársaknál (Chevrolet Colorado, Ford Ranger) mintegy 10%-kal olcsóbb alapáron adják, de például a Ford duplafülkés, gazdagon felszerelt modelljei már olcsóbbak az MG modellnél.