Amíg Európában egy ideje már az Audi R8-as kínálat része a hátsókerékhajtású alapmodell, az Egyesült Államokban csak most lesz választható ez a kivitel. A piaci rajt alkalmából az első 30 példányt ráadásul különleges megjelenéssel és rengeteg extrafelszereléssel látják el, a Panther Edition így 40 ezer dollárral drágább az alapváltozatnál – annyiba kerül, mint az összkerekes R8-as.

Az Audi exclusive kínálatból származik a Panther Black fantázianevű effekt-fényezés, a 20 colos felnik fekete-piros színűek, az összes karbon kiegészítő ott van a karosszérián/utas- és motortérben, az utastérben Alcantara a tetőkárpit, Nappa bőr borítja az üléseket kontrasztos varrással – piros-fekete a színkombináció. Sportkipufogó gondoskodik arról, hogy a Győrben gyártott 5,2 literes V10-es megfelelő figyelmet kapjon, szükség esetén Bang&Oluffsen hifi próbálja ezt túlharsogni.

Nincs változás a technikában, tehát a V10-es FSI 532 lóerős, maximális nyomatéka 540 Nm, ami 3,6 másodperces 0-96 km/óra gyorsulásra és 323 km/órás csúcssebességre elég. Az Audi R8 Panther Edition-nél merevebb első-hátsó stabilizátort, nagyobb hátsó kerékdőlést használnak a vezetési élmény javítása érdekében.