Ott tart a Daihatsu Copen, ahol a Nissan Pulsar NX negyed évszázada

2015. december 29. (kedd)

Az alaphelyzetben kétüléses Copen roadster nemsokára kupé vagy kombi felépítménnyel is elérhető lesz.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az új Daihatsu Copen azt az ötletet fejlesztette tovább, amit a Nissan a Pulsar NX modelljénél a nyolcvanas évek végén megvalósított, most azonban nem csak a hátsó rész cserélhető, de a teljes karosszéria. Azonban egészen mostanáig csak kétüléses roadsterként, háromféle megjelenéssel – Cero (kerek lámpák), Robe és Xplay (fekete műanyag betétek) - volt megvásárolható a Daihatsu mikro-sportkocsija, amihez most két újabb karosszériaforma társul.


A Tokyo Auto Salon keretében mutatják be egyelőre még csak tanulmányként a kupé és a shooting brake karosszériákat, amelyek annyiból igényelnek egy kicsit nagyobb munkát, hogy nem elég csak a külső karosszériaelemeket átszerelni, de ki kell szedni a nyitható keménytetőt és annak dobozát is – cserébe hatalmas méretű csomagteret kap a két utas.

A kombit a Robe megjelenéssel valósították meg, a szemrevaló kupét pedig a Cero-arccal építették meg, de mivel a fő illeszkedési vonalak csereszabatosak, később ezen könnyen változtathat majd a tulajdonos. Azt még nem tudjuk, mikor kerül fel a Daihatsu Copen gyári tartozéklistájára a két új befejezés.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ott tart a Daihatsu Copen, ahol a Nissan Pulsar NX negyed évszázada

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér