Ötajtós karosszériával is kérhető a modernizált Niva

2016. március 23. (szerda)

Oroszországban bemutatkozott a Lada 4x4 Urban ötajtós karosszériával, és az ajtók alján elhelyezett műanyag lécekkel.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Hatalmas siker a Lada márkánál a 4x4 nevű terepjáró modernizált megjelenésű és technikájú Urban változata, az értékesítés 37 százalékát adja ez a modell annak ellenére, hogy egészen mostanáig csak háromajtós, zárt karosszériával lehetett kérni.


Most itt vannak az első képek a 4x4 Urban ötajtós változatáról, amelynél nagyrészt ugyanazokat a változtatásokat eszközölték, mint a háromajtósnál: légkondicionáló, elektromosan állítható és fűthető tükrök, 16 colos könnyűfém felnik kerülnek a fedélzetre, 16 colos felniken gördül, műanyag lökhárítók védik a karosszériát és javítanak a zajszigetelésen is. Mindezt megfejelik még egy, az oldalajtók aljára helyezett fényezetlen, fekete műanyag védőléccel, amelyen a típusnév is olvasható.

A háromajtós Lada 4x4 Urban 511 700 rubelért kapható Oroszországban, az ötajtós karosszériára vágyóknak ezen felül 42 400 rubelt (175 000 Ft) kell fizetniük. Magyarországon egyelőre még a háromajtós Lada 4x4 Urban módosításán dolgozik a Lada Hungary, a problémát az jelenti, hogy a gyárilag beépített légkondicionáló hűtőközege nem felel meg az Uniós előírásoknak, ezért ez a felszerelés kimarad a hazai Urban-okból.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ötajtós karosszériával is kérhető a modernizált Niva

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér