Rögtön öt darab McLaren Senna GTR-t készített a McLaren Special Operation műhelye, amelyeknél úgy tisztelegnek a 25 évvel ezelőtti LeMans-i 24 óráson domináló (1., 3., 4., 5. és 13. helyezés) F1 GTR előtt, hogy a versenyautók fényezését a modern autón alkalmazták. Az autók egyébként külön vásárlókhoz kerülnek, mindegyiknek az egyediségét garantáló jelvényt sütnek a küszöbébe. A fényezésen kívül is történtek változások, a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 845 lóerőre növelték, ami 20-szal több a McLaren GTR normál erejénél, és 8250/perc helyett 9000/perc a leszabályozási fordulat. A kormánykerék, a kapcsolófülek és néhány gomb aranyozott bevonatot kapott, a pedálokat titániumból készítették. Hatpontos övek vigyáznak az utasokra, a féknyergeket és a futómű lengőkarjait aranyszínűre fényezik az eredeti versenyautók mintájára.

McLaren Senna GTR LM 825/1
A győztes McLaren F1/01R mintájára készült az Ueno Clinic megjelenéssel, 59-es rajtszámmal indult, Yannick Dalmas, Masanori Sekiya és JJ Lehto voltak a pilóták. Kifejezetten ide keverték ki az Ueno szürke nevű színt, és az egyedi kiegészítő fényszórókat is megkapta az autó – a sajtófotók még e nélkül mutatják az autót. Az OZ Racing felniket is sötétszürkére fényezték.

McLaren Senna GTR LM 825/6
A McLaren F1/06R mintájára készült a The Harrods megjelenéssel, 51-es rajtszámmal indult, Andy Wallace, Derek Bell és Justin Bell voltak a pilóták. Sokáig vezetett, de két órával a verseny vége előtt váltóproblémák miatt lelassult, és a harmadik helyen ért célba.

McLaren Senna GTR LM 825/2
A McLaren F1/02R mintájára készült a legendás Gulf megjelenéssel, Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell és Ray Bellm voltak a pilótái a 24-es rajtszámú autónak, amelyik a negyedik helyen végzett. Az MSO műhely fényezői kicsit csavartak a színeken, amelyek Gulf 95 Blue és Gulf 95 Orange névre hallgatnak, a hátsó sárvédőre Ayrton Senna aláírását is ráfényezték.

McLaren Senna GTR LM 825/7
A McLaren F1/07R mintájára készült Jacardi megjelenéssel, az 50-es rajtszámú autót a francia privát csapat Giroix Racing indította, Fabien Giroix, Olivier Grouillard és Jean-Denis Deletraz voltak a pilóták, akik az ötödik helyen értek célba az autóval. A francia trikolór színeit viseli.

McLaren Senna GTR LM 825/5
A McLaren F1/05R mintájára készült The Ceasar megjelenéssel, a 42-es rajtszámú autót a francia privát csapat Société BBA indította, Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd és Hervé Poulin a 13 helyen vitték célba az autót. Art car megjelenést kapott, amelyet Cesar Baldaccini festett, Poulin korábbi győzelmi trófeái adták az inspirációt, de az MSO alkalmazottai modernizálták a témát.