Számos előnnyel kecsegtetnek az egyelőre csak fejlesztés alatt lévő félvezetős akkumulátorok a hagyományos lítium-ion akkumulátorokkal szemben, kevésbé érzékenyek a hőmérsékletre, nagyobb az energiasűrűségük, így azonos kapacitás mellett 30%-kal könnyebbek. Ezek pedig olyan dolgok, amelyek már a luxuskategóriában is életképessé teszik majd az akkumulátoros-elektromos technológiát, ahogy az kiderül a Bentley vezetőjének, Adrian Hallmark-nak az Autonews kiadványnak adott interjújából. Már azt vizsgálják a mérnökök, hogy ugyanazon a gyártósoron készítik-e a villanyautót, mint a hagyományosokat, vagy netán új üzemrészeket kell felépíteni. Mindez annak tudható be, hogy nem önálló modellként érkezik a VW-konszern PPE építőkészletét használó elektromos Bentley 2025-ben, hanem egy meglévő autó alváltozataként.