Osztódással szaporodik a német szuperautó

2016. január 4. (hétfő)

Új tulajdonosa van a 2013-ban csődbe ment Gumpert manufaktúrának, a cégalapító Roland Gumpert pedig egy újabb szuperautó fejlesztésébe kezdett.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Akkor került megoldhatatlan pénzügyi helyzetbe a német Gumpert manufaktúra, amikor egy befektető 2013-ban kihátrált a cégből, azóta csődvédelem alatt állt a cég, amelynek most sikerült új tulajdonost találni. A Hong Kongban működő SPS Automotive Performance nevű szuperautó értékesítéssel és javítással foglalkozó cég több ügyfele dobta össze a pénzt a német márka megmentésére. A hírek szerint már a Genfi Autószalonon újra jelen lesz a Gumpert márka, a sorozatgyártás pedig a lényegében már elkészült, a 2011-es Tornante tanulmány által megelőlegezett autóval indul újra, amely a pénzügyi nehézségek miatt került parkolópályára.


A Gumpert manufaktúra alapítója és immár egykori tulajdonosa, Roland Gumpert időközben egy újabb szuperautó fejlesztésébe kezdett. Annyi az újdonság, hogy immár nem egymaga készíti a konstrukciót, hanem a Reiter Engineering (többek között a Lamborghini partnere, a gyári GT3-as versenyautókat fejleszti és építi) és a JAS Motorsport (a WTCC-ben a Honda partnere) segítségével készül az újdonság. Amíg a Gumpert manufaktúra visszatérése 2016 vége felé várható, a Roland Gumpert által fejlesztett új szuperautó érkezésével kapcsolatban még nem hallani dátumról.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Osztódással szaporodik a német szuperautó

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér