1960-ban Nigéria uralkodójának a megrendelésére építették meg azt a Rolls-Royce Phantom V-ös limuzint, amelyet most eladásra kínálnak Nagy-Britanniában. Apró szépséghiba a dologban, hogy valójában csak az alumíniumból készült és jó állapotban lévő karosszériát kapja meg a vásárló a megfelelő dokumentációval együtt, hiszen a jármű technikája egykor egy Isuzu (mifelénk Opel) Campo pickup alatt szolgált.
rr2
A létraalvázat megnyújtották annak érdekében, hogy az tökéletesen passzoljon a luxusautó alá, ezen kívül még a karosszéria felfogatásai pontjaihoz igazították a japán gyártású autó alvázát, szóval tökéletesen gyári állapotú maradt a felépítmény – erről a kereskedő csápos emelőjén is meggyőződhet az érdeklődő. A belső térből egyedül a műszerfal maradt meg, az is csak azért, mert az elválaszthatatlan része a karosszériának, egyébként itt és a csomagtartóban is szürke filc anyaggal dolgoztak a lelkes átépítők.
rr4
A 3,1 literes, soros négyhengeres turbódízel nem tagadhatja le teherautós származását, de állítólag nem spóroltak a szigeteléssel a tűzfal tájékán, szóval felhúzott ablakokkal alig lehet hallani a motort. Egyébként kívülről egy kicsit magasabban ül az autó, mint az eredeti, annak köszönhetően, hogy a gyári Isuzu (Opel) felfüggesztést vették át, aki nagyon akarja, lejjebb is ültetheti a karosszériát, de akkor ugye nem lesz olyan kényelmes a gördülés. Még 2017 áprilisáig érvényes a brit műszaki vizsga, a papírok szerint egyébként egy nyújtott tengelytávolságú Isuzu-t kap a kedves vevő – valójában meg egy 6 méteres Rolls-Royce Phantom V-öst, amelyből mindössze 57 maradt fenn. A brit Ebay-en 172322720862 hirdetési számon lehet megnézni, megvan-e még az autó.

rr3

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!