Az előző generációnál helyezték teljesen új alapra a Porsche 911-es sorozatot, amelyet megtartottak a legutóbbi generációváltásnál is, így nem szabad azon csodálkozni, hogy a Targa karosszériánál változtatások nélkül megtartották az előd meglehetősen bonyolult tetőmechanizmusát. Gombnyomásra 19 másodpercig tart a tetőmozgatás, legyen szó nyitásról vagy csukásról.

A piaci forgalmazásnál csak összkerékhajtással, 4 és 4S változatban lehet választani a bukókeretes nyitott karosszériát, alapáron adják a nyolcfokozatú PDK váltót is, a 4S-nél extraként érhető el a hétfokozatú kézi kapcsolású váltó. A 3,0 literes hathengeres boxer biturbó a Targa 4-esben 385 lóerős, és a Sport Chrono modell 4,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órás tempót, míg a 4S 450 lóerős és 3,6 másodperc alatt tudja le a sprintet; utóbbi négy tizedes javulás az elődhöz képest.

Alapáron kapja az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást az új 911-es, gombnyomásra megemelhető a hasmagasság (Smartlift) az akadályok leküzdésére. A Targa 4 elöl 235/40 R19, hátul 295/35 R20 méretű abroncsokat kap, körben 330 mm-es féktárcsákat és négydugattyús féknyergeket, a Targa 4S elöl 245/35 R20-as, hátul 305/30 R21-es abroncsokat kap, körben 350 mm-es féktárcsákat, elöl hat-, hátul négydugattyús féknyergekkel. 2020 augusztus elejétől lehet megvásárolni az új Porsche 911 Targát.