A kupéval szoros rokonságban álló karosszéria a korábbinál több helyet kínál az utasoknak, különösen a második sorban helyet foglalók örülhetnek több lábtérnek. A tető levágásán kívül annyi még az eltérés, hogy az A oszlopokat összeköti egy alumínium betét (az AMG Line esetén matt finissel), ami a tetődoboz peremén a pótféklámpát is magába foglalja. A lépcsős hátúhoz képest egyébként 15 mm-rel csökkentették a hasmagasságot.

Barna, sötétkék, bordó vagy fekete lehet a többrétegű, hő- és hangszigetelő vászontető színe. Nagyjából 20 másodperc alatt nyitható/zárható, akár 50 km/h-s sebességgel haladva. Nyitott tetővel 310, egyébként 385 literes a csomagtér – feláras az elválasztó elektromos mozgatása –, 50:50 arányban osztott hátsó támla ledöntésével lehet bővíteni a rakteret.

Ahogy az E-osztály többi tagjánál, alapáron analóg órákat kap a műszeregység, feláras a két nagy méretű monitor. Olyan apróságokra is kiterjedt a fejlesztők figyelme az új Mercedes-Benz E-osztályos kabriónál, hogy kifejlesztettek egy teljesen új belső téri fedőlakkot. Ez semlegesíti a napfényt, amelynek köszönhetően világos színű fabetéteket is tudnak használni, azok hosszú távon se fognak bebarnulni – Az E-osztály a világ első kabriója, amely ezt tudja.

Ahogy eddig, úgy ezután is elérhető az Aircap huzatmentesítő légterelő, az Airscarf nyakmelegítő szellőző az első utasok számára. Folyamatosan bővülő motorválasztékkal vezetik be a piacra a Mercedes E-osztályos kabriót, amelynél a legnagyobb újdonság, hogy a 4Matic összkerékhajtás is választható lesz.

Különleges, 25th Anniversary modellt is kínálnak majd a kabrióból idén, arra emlékeznek, hogy 25 évvel ezelőtt dobták piacra a 124-es generáció vászontetős változatát. Ennél 20 colos, 5 duplaküllős felniket, rengeteg extrát és a 25th Anniversary Edition feliratot magukon viselő padlószőnyegeket kapnak a vásárlók, no meg jelvényeket az első sárvédőkön és a műszerfalon.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!