A Bajaj Auto saját erőből készítette el az ULC-nek (Ultra Low Cost) nevezett minimálautót, amelyet a Tata Nano ellenfeleként szerettek volna piacra dobni. A fejlesztéshez viszonylag hamar sikerült megnyerni a Dacia által az olcsóautók terén már tapasztalatokkal rendelkező Renault-Nissan konszernt, azonban idén januárban elhidegült az indiai és a francia-japán cég viszonya.

Most lett hivatalos, a Bajaj Auto és a Renault-Nissan megszakít minden kapcsolatot egymással. Nem tudni, milyen okok vezettek a szakításhoz, de állítólag több kérdésben nem tudtak megegyezni a vegyesvállalatot 50:50 arányban birtokló felek. A Renault-Nissan ezt követően saját fejlesztésű olcsóautóval lép piacra néhány éven belül Indiában, ahol a másik partnerével, a Mahindrával se elégedett, a Verito névre keresztelt Logan alig fogy. A Bajaj Auto szerint egyébként békében váltak el, a januárban bemutatkozó, a minimálautó alapjára épülő haszonjárművet például szívesen a külföldi partner számára is elérhetővé teszik, ha azt kívánják.