Lecserélték a karosszériát az A oszlop előtt. Nem véletlen a Grand Cherokee-val való hasonlóság Lecserélték a karosszériát az A oszlop előtt. Nem véletlen a Grand Cherokee-val való hasonlóság

Rögtön azzal kezdődik a Jeep Compass modellfrissítését taglaló sajtóközlemény, hogy az utastérben immár puha tapintású anyagok is vannak, ezen kívül a minőségérzet is sokat fejlődött. A külső például azért kapott a Grand Cherokee-ra hajazó megjelenést, hogy ezzel is növeljék az autó presztízsét. Ehhez mindössze az A oszlop előtti karosszériaelemeket cserélték le.

Jobb minőségű anyagok és több légzsák az utastérben Jobb minőségű anyagok és több légzsák az utastérben

Sokat tettek a biztonság fejlesztésért, alapfelszerelés a függönylégzsák, az elektronikus menetstabilizáló. Alapáron elsőkerékhajtás jár, felár ellenében kétféle összkerékhajtással is rendelhető, a drágábbik változatnál a CVT váltó segítségével hozzák létre a terepfokozatot, nincs benne valódi felező. Egyelőre csak az Egyesült Államokban kínált erőforrások ismertek, a kétliteres, 158 lóerős négyhengeres alapmotort némi felár ellenében 2,4 literes, 172 lóerősre cserélik. Detroitban mutatják be a felfrissített Jeep Compass-t, az európai változat – dízelmotorral együtt – a Genfi Autószalonon mutatkozhat be.

Hátulról a megszokott képet mutatja a Compass Hátulról a megszokott képet mutatja a Compass