Összement a Grand Cherokee

2010. december 14. (kedd)
Alapos modellfrissítésen esett át a Jeep Compass, aminek az eredménye, hogy úgy néz ki mint a Grand Cherokee. Csak kisebb.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Lecserélték a karosszériát az A oszlop előtt. Nem véletlen a Grand Cherokee-val való hasonlóság Lecserélték a karosszériát az A oszlop előtt. Nem véletlen a Grand Cherokee-val való hasonlóság
Rögtön azzal kezdődik a Jeep Compass modellfrissítését taglaló sajtóközlemény, hogy az utastérben immár puha tapintású anyagok is vannak, ezen kívül a minőségérzet is sokat fejlődött. A külső például azért kapott a Grand Cherokee-ra hajazó megjelenést, hogy ezzel is növeljék az autó presztízsét. Ehhez mindössze az A oszlop előtti karosszériaelemeket cserélték le.

  Jobb minőségű anyagok és több légzsák az utastérben Jobb minőségű anyagok és több légzsák az utastérben
Sokat tettek a biztonság fejlesztésért, alapfelszerelés a függönylégzsák, az elektronikus menetstabilizáló. Alapáron elsőkerékhajtás jár, felár ellenében kétféle összkerékhajtással is rendelhető, a drágábbik változatnál a CVT váltó segítségével hozzák létre a terepfokozatot, nincs benne valódi felező. Egyelőre csak az Egyesült Államokban kínált erőforrások ismertek, a kétliteres, 158 lóerős négyhengeres alapmotort némi felár ellenében 2,4 literes, 172 lóerősre cserélik. Detroitban mutatják be a felfrissített Jeep Compass-t, az európai változat – dízelmotorral együtt – a Genfi Autószalonon mutatkozhat be.

  Hátulról a megszokott képet mutatja a Compass Hátulról a megszokott képet mutatja a Compass

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Összement a Grand Cherokee

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 208, Seat Ibiza, Honda Civic Type-R, Toyota Avensis, Volkswagen Sharan
  • Volkswagen Buggy
  • Teszt: BMW 228i Cabrio, Mercedes-Benz CLA 200 CDI Shooting Brake, Fiat Dobló Panorama 1.6 Multijet, BMW R 1200 R
  • Szerviz: fékteljesítmény növelése
  • Használt autó vásárlói szokások

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
37 °C
20 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér