Oroszországban leálltak az SX4 S-Cross forgalmazásával – a felfrissített változatra várnak

2016. január 28. (csütörtök)

Szeptemberben vezetik majd újra be az orosz piacra a Suzuki SX4 S-Crosst, akkor érkezik meg hozzájuk a felfrissített változat.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Noha igen népszerű autója volt a Suzukinak az orosz piacon az Esztergomban gyártott SX4 S-Cross, a forgalmazó úgy döntött, januárban leállnak a forgalmazásával, a kereskedők kiárulják a raktárkészletet, de egyelőre nem lehet újat rendelni. Két oka is van ennek a döntésnek, egyfelől a Vitara jelentős mértékben lecsökkentette a nagyobb SX4 S-Cross iránti vásárlói igényt, másfelől hamarosan – talán már a Genfi Autószalonon – megismerhetjük majd a felfrissített változatot, tehát amúgy is visszaesett volna a kereslet az aktuális modell iránt.


Amíg 2013 végén a piaci bevezetéskor 779 ezer rubel (2,85 millió Ft) volt az SX4 S-Cross indulóára, az árfolyammozgások miatt végül 899 ezer rubelre (3,3 millió Ft) drágult az autó, és bizony voltak hónapok, amikor így is veszteséges volt a forgalmazás. Manapság egyértelműen a Vitara a húzómodell Oroszországban, annak ellenére, azt drágábban adják (949 ezer rubel, 3,5 millió Ft). Oroszországban szeptemberben kerül majd újra bevezetésre a felfrissített megjelenésű és technikájú Suzuki SX4 S-Cross, a változások közül annyi látszik biztosnak, hogy ehhez is választható lesz majd a Vitarában debütált 1,4 literes Boosterjet turbómotor.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Oroszországban leálltak az SX4 S-Cross forgalmazásával – a felfrissített változatra várnak

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér