Ötven lóerővel megnövelték a 4,8 literes benzines turbómotor teljesítményét, csak azért, hogy még kevésbé kelljen erőlködnie a motornak. Mondjuk, szükség is van a túltöltéssel 800 Nm-re nyomatékra ahhoz, hogy az óriási amőba formájú Panamera tempósan haladjon.

Igazság szerint azonban a sofőrnek semmi oka nincs arra, hogy siessen. Az autó mindenféle, alapáron adott luxusfelszereléssel kényezteti őt, ahogy az egy márka csúcsmodelljéhez illik. A maximális teljesítményt azonban csak a feláras Sport Chrono Package Turo megrendelése után tudja a Porsche Panamera S, egyébként „csak” 750 Nm a maximális nyomatéka.

Új turbóknak és vezérlősoftvernek köszönheti a teljesítmény-növekedést a 4,8 literes V8-as Új turbóknak és vezérlősoftvernek köszönheti a teljesítmény-növekedést a 4,8 literes V8-as

Alapvetően az új turbófeltöltőnek köszönhető a nagyobb teljesítmény, a titánium-alumínium turbina- és kompresszorkerék alacsonyabb tömegével gyorsabb gázreakciót eredményez, és természetesen a motorvezérlésnek is írtak egy új programot. Ahhoz, hogy mindezt ne csak az egyenes vonalú gyorsulásnál tudja élvezni a sofőr, a hátsó nyomtávot megnövelték.

New Yorkban mutatja be csúcsmodelljét a Porsche, a Panamera Turbo S 550 lóerős New Yorkban mutatja be csúcsmodelljét a Porsche, a Panamera Turbo S 550 lóerős

Adók nélkül 167 076 eurót kérnek az autóért, a New Yorkban bemutatásra kerülő Porsche Panamera Turbo S forgalmazása júniusban indul.