Már egy évvel ezelőtt láthattuk álca nélkül a Hyundai új családi autóját, a Custo nevű egyterűt, azonban csak most kerítettek sort a hivatalos bemutatóra, a forgalmazásról pedig annyit mondanak, hogy az még az idén megindul – Kínában, hiszen ott fogják a helyi piacra gyártani a Tucson műszaki alapjára felépített, három üléssoros modellt. Alapesetben a hétszemélyes utastér 2-2-3 osztású, azaz leghátul van a háromszemélyes pad, a második sorban kényelmes foteleket helyeztek el, a jobboldalinál felhajtható lábtartó is van.

Majdnem öt méteresre nyújtották az autót, a hossz 4950 mm, a szélesség 1850 mm, a magasság 1734 mm és 3055 mm a tengelytávolság. Az utastér hátsó részét 715 mm széles nyílást szabaddá tevő tolóajtókon keresztül lehet megközelíteni, két darab, külön-külön nyitható tetőablakot is lehet kérni. A műszerfal meghatározó része az élére állított érintőképernyő, amivel rögtön kiváltják a középkonzol fizikai kapcsolóit is. Csak nyolcfokozatú automatikus váltóval és elsőkerékhajtással kínálják a Hyundai Custo egyterűt, az alapmotor 1,5-ös turbó (170 LE), aminek alternatívája a 2,0 literes turbó (236 LE).