Egy évtized hosszú modellciklusnak számít, különösen egy olyan nagy teljesítményű autónál, mint a Nissan GT-R, mégis, az állandó frissítések segítségével még mindig nagyon népszerű a japánok sportkocsija. Hamarosan jön az utód, de addig is itt egy újabb átalakítás.

Első és legfontosabb változásként a 3,8 literes V6-os biturbó teljesítményét 20 lóerővel megnövelték, immár alaphelyzetben is 565 lóerő a kézzel összeszerelt erőforrás teljesítménye, amelynél nagyobb töltőnyomású turbókat és immár hengerenként vezérelt gyújtást alkalmaznak. Egyébként minden változás azt szolgálja, hogy kényelmesebb legyen a GT-R.

A hatfokozatú dupla kuplungos váltó és az összkerékhajtás finomabban és csendesebben működik az eddiginél, a titánium kipufogórendszer is csendesebb, cserébe van kapcsolható műhang annak, aki némi zajra vágyik. Vastagabb szélvédő csökkenti a szélzajt, és van aktív zajkioltás is a fedélzeten, felfüggesztés áthangolásakor is a menetkomfortot javították – annak érdekében, hogy ne romoljanak a menetképességek, pár extra merevítéssel javítják a csavarodási merevséget.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az első lökhárítónál történt a legszembetűnőbb változás, nagyobb a légbeömlő, ami javítja a hűtést, mélyebbre nyúlik az első koptató és szélesebb a küszöbborítás az aerodinamika javítása érdekében, a hátsó lökhárítón látható szellőzők immár funkcionális darabok. Az utastérben nagy változások történtek, az új középső érintőképernyő érkezésével együtt a kapcsolók számát 27-ről 11-re csökkentették a középkonzolon, és immár a kormánnyal együtt mozognak a váltóvezérlő fülek, így kanyarban könnyebben megtalálja a a sofőr a helyes billentyűt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Hozzászólások