Öregkorára elkényelmesedik a GT-R

2016. március 24. (csütörtök)

Puhább felfüggesztés, csendesebb utastér, kevesebb kapcsoló – így kezdi meg életciklusának utolsó három évét a 2007-ben bemutatott Nissan GT-R.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Egy évtized hosszú modellciklusnak számít, különösen egy olyan nagy teljesítményű autónál, mint a Nissan GT-R, mégis, az állandó frissítések segítségével még mindig nagyon népszerű a japánok sportkocsija. Hamarosan jön az utód, de addig is itt egy újabb átalakítás.


Első és legfontosabb változásként a 3,8 literes V6-os biturbó teljesítményét 20 lóerővel megnövelték, immár alaphelyzetben is 565 lóerő a kézzel összeszerelt erőforrás teljesítménye, amelynél nagyobb töltőnyomású turbókat és immár hengerenként vezérelt gyújtást alkalmaznak. Egyébként minden változás azt szolgálja, hogy kényelmesebb legyen a GT-R.

A hatfokozatú dupla kuplungos váltó és az összkerékhajtás finomabban és csendesebben működik az eddiginél, a titánium kipufogórendszer is csendesebb, cserébe van kapcsolható műhang annak, aki némi zajra vágyik. Vastagabb szélvédő csökkenti a szélzajt, és van aktív zajkioltás is a fedélzeten, felfüggesztés áthangolásakor is a menetkomfortot javították – annak érdekében, hogy ne romoljanak a menetképességek, pár extra merevítéssel javítják a csavarodási merevséget.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az első lökhárítónál történt a legszembetűnőbb változás, nagyobb a légbeömlő, ami javítja a hűtést, mélyebbre nyúlik az első koptató és szélesebb a küszöbborítás az aerodinamika javítása érdekében, a hátsó lökhárítón látható szellőzők immár funkcionális darabok. Az utastérben nagy változások történtek, az új középső érintőképernyő érkezésével együtt a kapcsolók számát 27-ről 11-re csökkentették a középkonzolon, és immár a kormánnyal együtt mozognak a váltóvezérlő fülek, így kanyarban könnyebben megtalálja a a sofőr a helyes billentyűt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Öregkorára elkényelmesedik a GT-R

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér