Önhordó kasztnis pickup a Jeeptől

2016. március 11. (péntek)

Egy Jeep Renegade orrát házasították össze egy 1,8 méter hosszú platóval a gyári mérnökök, az eredmény Comanche névre hallgat.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A nyolcvanas években egyszer már elkövetett ilyet a Jeep márka, akkor a Cherokee nevű modell volt az alapja a Comanche nevű pickupnak, jelen esetben pedig a Renegade - nem keverendő a Jeep alkotása a Fiat Toro-val, amely szintén önhordó karosszériás pickup ezen a padlólemezen.


A gyári mérnökök egy sportváltoatot vettek alapul az átépítéshez, ami azt jelenti, hogy 2,0 literes, 170 lóerős turbódízel van a motortérben 9 fokozatú automatikus váltóval párosítva, a karosszéria csak az A oszlop előtt maradt változatlanul. Nem egyszerűen pikcupot, hanem rögtön vászontetős platós kisteherautót készítettek, és nem csak a tetőt vágták le, de még a fejtámlákat is eltávolították. Megnövelték a hasmagasságot, a 16 colos felnikre 32 colos BF Goodrich All Terrain T/A abroncsokat szereltek, és csörlő is került az első lökhárítóba, szóval a terepjárásnak csak az szab határt, hogy az ember nem akar felborulni a Comanche-sal, hiszen a szélvédőkereten kívül semmi nem védi az utasokat.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Önhordó kasztnis pickup a Jeeptől

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér