A Toyota Motorsport GmbH nem hagyhatta szó nélkül, hogy a Peugeot nem is olyan rég 9:01,34 alatt ment körbe a Nürburgringen az EX1 elnevezésű elektromos roadsterrel. Gyors válaszra volt szükség, ezért a Radical-tól vásároltak egy autót.

Az autót ellátták egy 375 lóerő és 800 Nm csúcsteljesítményű elektormotorral, jó pár száz kg tömegű akkumulátort pakoltak bele, és nekikezdtek a csúcskísérletnek. A 970 kg tömegű jármű 4 másodperc alatt képes felgyorsulni 100 km/órás sebességre, a csúcstempója 260 km/óra, és egy feltöltéssel elméletileg 200 km-t tud megtenni. Természetesen a körrekord-döntés során nem kímélték a menetpedált.

A Radical-tól vett karosszériát a Toyota, amelybe saját elektromos hajtását pakolta A Radical-tól vett karosszériát a Toyota, amelybe saját elektromos hajtását pakolta

A Toyota végül megsemmisítő csapást mért a Peugeot-ra, több mint egy percet faragott le a köridőből, egészen pontosan 7 perc 47,79 másodperc alatt tett meg egy kört a TMG P001 EV névre hallgató jármű. Ennek fejlesztése egyébként tovább folytatódik, hiszen a japán mérnökök már az FIA által 2013-ra kiírt elektromos forma-versenyautó bajnokságra készülnek. Az alábbi videóhoz csak annyit: nem, nem keverték le a motorhangot, ilyen csendes egy elektromos versenyautó.