Dél-Koreában bemutatkozott a helyben gyártott Samsung SM6-os limuzin, ami nem más, mint az európai Renault Talisman helyi igényeknek megfelelően módosított változata. A formához alapvetően nem nyúltak, de meglepő módon amíg a hűtőrács mintája maradt európai, az eltérő márkajelzés miatt módosították a motorháztetőt (ovális lett a kivágás).

Műszakilag sok helyen módosították a konstrukciót, megtartották az elektronikus lengéscsillapítást, de ezzel együtt is áthangolták a felfüggesztést, kényelmesebbé tették, mert arrafelé luxusautónak pozicionálják a kocsit. Ennek megfelelően új kárpitokat is kapott az utastér, a feláras bőrhuzatnál például nem spóroltak a gyémántvarrással. Fontos változás még, hogy a Samsungban új fejlesztésű operációs rendszert használnak, miközben megtartják az élére állított érintőképernyőt.

A legjelentősebb változás a két új erőforrás, az alap egy 2,0 literes, szívócső befecskendezéses négyhengeres, a következő lépcsőfok egy 2,0 literes, közvetlen befecskendezéses változat – mindkettő a Nissantól érkezik -, a csúcsot az Európában is elérhető 1,6 literes turbós benzines jelenti, és aki nagyon vágyik rá, az az 1,5 literes dízelmotorral is kérheti a Samsung SM6-ost, amelyből évi 50 ezer darab gyártását és értékesítését tervezik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Hozzászólások