Neveletlenek az alkalmazottai, és nem tolják be a széket maguk után? A Nissannak van megoldása

2016. február 16. (kedd)

Az autóiban is használt technológia segítségével készítették el a Nissan mérnökei a saját magukat automatikusan az asztal alá gurító székeket.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Két dolog nyilvánvaló ezzel a hírrel kapcsolatban: túlságosan sok ideje van a Nissan fejlesztőmérnökeinek, és nagyon neveletlenek lehetnek az alkalmazottak Japánban, ha komolyan felmerült az a probléma, hogy saját magukat mérnöki pontossággal az asztal lapja alá manőverező irodaszékekre van szükség.


A Nissan saját magát parkoló irodaszéke ahhoz hasonló technológiát használ, amit a Honda 2013 végén már bemutatott, azaz külső kamerák segítségével térképezik fel a területet, ahol aztán a kevés fedélzeti érzékelő segítségével biztonságosan tud mozogni a jármű. Az irodánál négy darab kamerát szereltek a plafonra, melyek információi alapján aztán a 360 fokban mozogni képes székek külső beavatkozás nélkül a helyükre, az asztal lapja alá képesek manőverezni magukat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Nissan mérnökei valószínűleg saját tapasztalataik alapján (Mire vársz, tapsra?) választották az Intelligens Parkoló Szék vezérlésére a tapsot – csak aztán nehogy a főnök az irodában jelentse be az év végi bónuszt, mert mindenki padlót fog, miután a székeik a tetszésnyilvánítást követően elteszik magukat...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Neveletlenek az alkalmazottai, és nem tolják be a széket maguk után? A Nissannak van megoldása

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér