Nem változik sokat a Honda Civic

2011. augusztus 1. (hétfő)

Európába a jövő év elején érkezik meg a kilencedik generációs Honda Civic, a kifejezetten nekünk gyártott ötajtós karosszériával.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az idei év végén kezdi meg a legújabb generációs Civic sorozatgyártását a Honda a swindoni gyárában, a forgalmazás Európa-szerte 2012 elején indul meg. Ezúttal nem a forradalmi változáson, hanem a konstrukció finomításán van a hangsúly.


Lényegében változatlan marad az autó megjelenése, az utastérben is marad a többszintes, nagyon futurisztikus kialakítás. Műszaki szempontból azonban minden tekintetben javítanak az autón. Megmarad például a torziós hátsó híd, de az új fejlesztésű, folyadékkal töltött szilentek miatt az a független hátsó hidakkal versenyképes teljesítményt tud nyújtani vezetési élmény és menetkomfort terén is.

A motorkínálat újdonsága, egy, a továbbra is a kínálatban maradó 2,2 literes turbódízelnél kisebb lökettérfogatú erőforrás lesz, amellyel (a szabványos mérési ciklus szerint) szemtelenül alacsony átlagfogyasztást ér el az autó. További részleteket a Frankfurti Autószalonon tudunk majd meg az autóval kapcsolatban.

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nem változik sokat a Honda Civic

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér