Nem változik sokat a Honda Civic

2011. augusztus 1. (hétfő)

Európába a jövő év elején érkezik meg a kilencedik generációs Honda Civic, a kifejezetten nekünk gyártott ötajtós karosszériával.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az idei év végén kezdi meg a legújabb generációs Civic sorozatgyártását a Honda a swindoni gyárában, a forgalmazás Európa-szerte 2012 elején indul meg. Ezúttal nem a forradalmi változáson, hanem a konstrukció finomításán van a hangsúly.


Lényegében változatlan marad az autó megjelenése, az utastérben is marad a többszintes, nagyon futurisztikus kialakítás. Műszaki szempontból azonban minden tekintetben javítanak az autón. Megmarad például a torziós hátsó híd, de az új fejlesztésű, folyadékkal töltött szilentek miatt az a független hátsó hidakkal versenyképes teljesítményt tud nyújtani vezetési élmény és menetkomfort terén is.

A motorkínálat újdonsága, egy, a továbbra is a kínálatban maradó 2,2 literes turbódízelnél kisebb lökettérfogatú erőforrás lesz, amellyel (a szabványos mérési ciklus szerint) szemtelenül alacsony átlagfogyasztást ér el az autó. További részleteket a Frankfurti Autószalonon tudunk majd meg az autóval kapcsolatban.

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nem változik sokat a Honda Civic

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/8-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Lada Kalina Kombi 1.6, Renault Megane 1.5 dCi, Lexus IS 200t, Seat Leon ST Cupra, Peugeot 508 RXH 2.0 BlueHDi aut. és 308 SW 2.0 BlueHDi
  • Használt autó: Volkswagen Passat (2000-2005)
  • Extra: Porsche-évfordulók
  • Járműtechnika: Legális tuning
  • Bemutató: Audi Q2, Hyundai Ioniq és Kia Niro, Maserati Levante, BMW G 310 R
Autómotor Piactér