Nem túl erős a Baleno RS

2016. február 5. (péntek)

Óvatos duhaj a Suzuki Baleno RS, amely épp csak finoman megvadított lökhárítókat és 1,0 literes turbómotort kapott.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Még Indiában se számít kiemelkedően nagy teljesítménynek a 110 lóerő a kisautók kategóriájában, ennek ellenére a Suzuki úgy érezte, hogy a Baleno 1,0 literes turbómotorral szerelt változatát rögtön RS modellként, visszafogottan megvadított megjelenéssel mutatja meg a helyi vásárlóközönségnek.


Indiában az 1,2 literes szívó benzines és az 1,3-as turbódízel alkotja a motorválasztékot, egyelőre csak a távlati tervek között szerepel az 1,0 literes turbómotor (110 LE/170 Nm) piacra dobása – a Suzuki úgy számol, Európában akkora igény lesz majd az új motorra, hogy nem marad más piacok számára -, úgyhogy a Baleno RS számukra tiltott gyümölcs.

A csak a második körben elérhető erőforrás mellett újraformázott lökhárítókat, felniket és ami a legfontosabb, ablak-légterelőket is kapott még a tanulmány. Nem tudjuk, hogy ezek a kiegészítők csak ehhez az autóhoz készültek, vagy netán a gyári tartozékkatalóguson keresztül elérhetőek lesznek majd a Suzuki Baleno összes változatához.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nem túl erős a Baleno RS

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér