A Fiat Chrysler Automobiles augusztus elsején adta be hivatalosan a panaszát a U.S. International Trade Commission-höz, amellyel a célja, hogy megtiltsák az indiai Mahindra&Mahindra autógyártónak, hogy Jeep megjelenésű autót importáljon az Egyesült Államokba. Az indiaiak nemrég kezdték meg egy 600 millió dollárból felépített detroiti üzemben (más típusokat is fognak ott készíteni) a Roxor nevű, közúton nem használható autó összeszerelését Indiából szállított alkatrészekből. Ez a Mahindra által 1947 óta licenc alapján gyártott Jeep mai változata, némileg modernizált megjelenéssel, de jórészt még az ősi CJ3-as technikájával (veterán Jeep alkatrészek segítségével is javítható a típus), és fontos tulajdonsága még, hogy közúton nem használható, az ATV-k ellenfelének szánják. Az indiai cég időről-időre megújította a licencet, legutóbb 2009-ben történt ilyen, még az FCA megalakulása előtt. Az indiaiak szerint a megállapodás értelmében járnak el, talán ezért van az, hogy a Jeep nem bírósági pert indított, hanem egy kereskedelmi bizottságnál akarja megakadályozni a konkurencia színre lépését.