Most, hogy a tulajdonos jóvoltából a Pininfarina is házon belül van, a Ssangyong modellek megjelenése kezd konszolidálódni. A koreaiak által hagyott résbe ugrik fejest a Nissan a Patrol óriás szabadidő-autó frissítésével. Mivel nálunk csak szürkeimportos példányok felbukkanására kell számítani, nem lesz gyakori látvány az utakon ez az óriás. Szerencsére…

Bent a dupla érintőképernyős – de fizikai gombokkal azért bőven ellátott – középkonzol az újdonság, ahol a legmodernebb kapcsolódási megoldásokat nyújtó fejegységet találjuk, javítottak a szellőzés hatásfokán, tehát gyorsabban hűti le az utasteret a klíma. Gyarapodott a vezetőtámogató rendszerek sora és tudása, a motorválaszték változatlan. Az alapmotor 4,0 literes V6-os 275 lóerővel, az 5,6 literes V8-as 400 lóerős – utóbbinál hidraulikus karosszéria-mozgás kiegyenlítő rendszer is van –, alapfelszerelés az All Mode 4×4 hajtás.