Nem, nem Lewis Hamilton miatt kapott az ausztrál rendőrség AMG GLE 63 S Coupé járőrautót

2016. március 17. (csütörtök)

Közúton járőröznek majd a szabadidő-autóval, ami ráadásul a kevésbé praktikus karosszériát kapja. De hát ki mondta, hogy a rendőrök ésszerűen döntenek...
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Hagyományosan Ausztráliában indul a Formula-1-es szezon, már megérkeztek a pilóták a kontinensnyi országba, de muszáj megjegyezni, hogy nem azért most közölte az ottani rendőrség az első képeket és elrettentőnek szánt információkat legújabb járőrautójáról, hogy azzal az F1-es pilótákat megijesszék. Ahhoz túlságosan is nagy a földrajzi távolság, plusz Lewis Hamiltont is egyszerű rendőrök kapcsolták le, amikor gumit füstölt.


A száguldó cirkusz Melbourne-ben tartja az előadást most hétvégén, a Mercedes-AMG GLE 63 AMG S Coupé rendőrautó pedig Victoria államban áll szolgálatba, hogy az ottani Highway Patrol flottáját erősítse. Kissé túlzásnak tűnhet a rendőrség választása, mi szükség lehet egy 585 LE/760 Nm csúcsteljesítményű, a 100 km/h-s sebességet 4,2 másodperc alatt elérő szabadidő-autó kupéra, hiszen azzal csak aszfalton fognak járőrözni, de hát amíg az ausztrál adófizetők állják a benzinszámlát, addig ilyen apróságokon nem fog megakadni a dolog.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nem, nem Lewis Hamilton miatt kapott az ausztrál rendőrség AMG GLE 63 S Coupé járőrautót

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér