Nem mérte a Porsche a 911 Turbo S 7:18-as Nürburgring idejét; kiszámolta azt!

2016. január 25. (hétfő)

Korai köridő-szindrómában szenved a Porsche, amely úgy adta közre a 911 Turbo S Nürburgring-köridejét, hogy nem futott teljes, padlógázas kört.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A köridő furcsa dolog, az embert azt hinné, hogy arról van szó, hogy egy autóval a lehető leggyorsabb köt autózza egy pilóta az adott pályán, de a Formula-1-es versenyeken is szoktak virtuális leggyorsabb kört közölni, amikor a különböző pilóták által a különböző szakaszokon elért legjobb részeredményeket adják össze.


Nos, a Porsche autógyár esetén nem ilyesmiről van szó, hanem arról, hogy a tavalyi halálos balesetek miatt sebességkorlátozásokat vezettek be a Nürburgring Nordschleife egyes szakaszain, amelyeket csak majd tavasszal oldanak fel. Azonban a német gyártó nem akart addig várni új autójának köridejével, ezért a mért időt korrigálta azzal, amelyet szerinte a korlátozott szakaszokon egyébként elért volna az autó, és ebből lett a 7 perc 18 másodperces eredmény. A korrekciós időt számítógépes szimulátorral mérték – játékprogram? -, illetve az előző generációs autó számait is figyelembe vették. Erhard Mössle, a 911 Turbo főmérnöke szerint konzervatív részükről a 7:18-as becslés, és amint újra felszabadítják a Nürburgringet, valóban is megmérik majd az autó tényleges köridejét. De ha ennyire biztosak a dolgukban, miért nem tudtak még pár hónapot várni?

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Nem mérte a Porsche a 911 Turbo S 7:18-as Nürburgring idejét; kiszámolta azt!

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér