Noha manapság alig van olyan hét, hogy egy startup vagy épp meglévő autógyártó ne jelentene be villanymotoros pickupot az USA-ban, a Kandi America nevű kínai járműveket forgalmazó vállalkozás nem mer belépni ebbe a versenybe, és a K32 néven forgalmazott járművét közúti használatra nem alkalmas járműként forgalmazza. Egyszerűen nem elég ütős a technika ahhoz, hogy ki merjék engedni a forgalomba az autót.

Két hajtómotorral valósítják meg az összkerékhajtást, de a rendszerteljesítmény mindössze 57 lóerő, miközben a saját tömeg 1855 kg – a csúcssebesség 104 km/óra. Ehhez hozzájön, hogy a 26 999 dolláros alapáron mindössze 20,7 kWh kapacitású akkumulátort adnak, amivel 96 km az elméleti hatótávolság, az 50 kWh kapacitású teleppel már 241 km-es hatótávolság ígérnek – 34 499 dolláros indulóáron.

A Kandi K32-es két légzsákot és blokkolásgátlót kínál, tehát az elektromos hajtás kis teljesítménye mellett a közúti járművekre vonatkozó előírások teljesítéséhez szükséges felszerelések hiánya is hozzájárulhatott ahhoz, hogy UTV-ként forgalmazzák a típust az USA-ban.